Måndag igen.

Då var det måndag igen! Har snackat med sjukgymnasten idag, han sa att vi inte behövde göra någon behandling än. jag fick räkna med smärtor, för jag har tappat mycket styrka i arm/axel nu när jag varit sjukskriven och vilat axeln.
Har även varit på något möte med Ams. Det gick bra. Ska dit igen på onsdag (jippi, på min födelsedag) och prata med någon gubbe.
Var en runda på Åhlens och spana in klädrean. Köpte en skjort-klänning typ. Den var snygg. Kanske visar bild sen om jag orkar, och om jag hittar sladden till kameran.
Var på willys innan och handlade också. Köpte hem ingredienser till marängtårtan jag ska göra på onsdag när flickorna kommer. Japp, det blir marängtårta! :)
Har renbäddat sängen och så håller jag på att tvätta. Fan vad duktig jag är -klapp på axeln-

Nu ska jag umgås de sista minuterna med K innan han sticker till jobbet.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0