Mysdag.

Idag har det varit en riktigt slappe-dag. Vi började med en timmes promenad i förmiddags.  Sedan körde jag och handlade för vi skulle ha taco till middag. Sen kollade jag på Harry Potter och de vises sten. Första filmen. Nu har jag sett alla och jag älskar dem. Sjukt bra. Nu har vi hunnt med att äta taco också och vi har även hunnit med att ta en promenad till med Nelly. Men vi fick ta en massa omvägar för där var en massa småpojkar (typ 15-16 åringar) som stod överallt och sköt nyårsraketer. De verkade inte bry sig heller att det kom en hund, så vi tog andra vägar istället för att slippa att Nelly skulle bli helt vettskrämd. Onödigt att riskera.
Nu ska jag fortsätta att dega i soffan och se vad tvn har att erbjuda ikväll, annars blir det nog en film till.
Det är tillåtet att dega hela dagen när det är nyårsdagen ;)

Imorgon ska jag följa med mamma till Malmö, hon ska till djursjukhuset med hennes katt Tusse. (han har hjärtfel så det är bara en rutinundersökning). Kan jag lugna ner Tusse, för han hatar att åka bil. Vilken katt gör inte det?

Jag såg på reklamen att filmen "Day after Tomorrow" går på tv3 ikväll, så den får man väl titta på...

Later.



Postat av: *Mippi*

Desamma hoppas ni får ett underbart år =)

Usch ja jättejobbigt när hundarna e rädda, Skönt att Molly inte reagerade, men Max skällde å ylade jättemkt.



Så himla fint vid hamnen vi såg de hemifrån, vi kom oxå hem typ vid 11 tiden på kvällen efter att vi varit hos svärföräldrarna.



Nu blir de pizza :D kram

2009-01-01 @ 19:05:48
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Önskar jag hade kanalen, den filmen är bra

2009-01-01 @ 19:57:03

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0