Ny vinterjacka.

Nu är en ny vinterjacka införskaffad (för min andra gick sönder). Jag kollade Team Sportia's hemsida igår och hittade en snygg röd jacka, så jag sprang ner i stan med Sandra (Lillebrors flickvän) och kollade in Team Sportia (och alla andra affärer) och hittade den röda snygga jackan. Ordpris var 1295kr och nu kosta de 799kr ;) Najs. Så det blev den. Den är riktigt varm och go!! Och jag sparade 500 kr, det är aldrig fel. Jag ville ha en riktigt varm jacka för jag är så himla mycket utomhus i och med att vi har hund, så en snygg kappa är inte riktigt min grej. Jag äger två kappor men de använder jag nästan bara när man ska bort :)

Så här ser jackan ut och den heter North Bend Alberta Down Parka.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0