Onsdag.

Blev väckt av ett sms kl 07.30 :( Kunde inte somna om, så det var bara att gå upp och se glad ut. Har faktiskt lite ont i axeln idag, men det är inte så konstigt efter vår skogsrunda igår. Jag höll i Nellys koppel typ i fem timmar i sträck och den lilla damen drar något fruktansvärt i kopplet, så det är ju inte så konstigt. Det går nog över igen. Min doktor sa ju att jag absolut inte ska vara rädd för att anstränga min axel. :)
Idag händer nog inte alldeles för mycket. K börjar jobba idag, så han drar vid 14.00. Jag ska gå en lång runda med Nelly (behöver röra på mig mer). Nu ska jag göra en ägg macka och dricka lite vatten.

Later.



Postat av: *Mippi*

Tack så mkt!! =) Hoppas allt är bra??

2009-01-07 @ 17:41:15
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0