Pension.

Har precis varit ute på Torpet och lämnat blommor till svärfar (han var dock inte hemma) för idag är det hans sista arbetsdag! Idag går han i pension! Det är stort, har arbetat större delen av sitt liv och nu är det slut med det, klart han förtjänar lite blommor! Världens finaste Tommy - ja, det är han allt! ♥ Svärmor bjöd på fika.
Idag jobbar K lunch så han kommer väl hem runt tre halv fyra.
Nu kl 13.00 ska jag på styrketräningspass hos sjukgymnasten.
Jag var nere i stan en liten stund innan och köpte en scarfs på rea. Ska ha den runt halsen imorgon när vi ska till Emma. Jag tänkte ha ett par jeansshorts med svarta leggings/strumpbyxor under, en svart tee, silverklocka, min nya scarfs som är rutig med färgerna rosa. blå, vit, grå och svart. Det blir najs. Har nämligen ingen klänning att ta på mig. Den jag köpte när jag fyllde år vill jag spara till vårt födelsedagskalas! :)
Ne nu får jag väl hoppa i träningskläder och göra mig redo!

♥ Grattis till pensionen Tommy återigen! ♥

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0