Promenad.

Dagen har mest spenderats utomhus. Först åkte jag och K ut till torpet och hälsade på en stund (K's föräldrar). Sedan när vi kom hem så gick jag ner en runda på stan och snacka med Tess när hon jobbade. Sedan skickade Lee sms till mig och frågade om vi skulle träffas med vovvarna, så vi var ute ungefär en timme. K stack tyvärr till jobbet vid 14 så då vila jag lite i soffan tsm med en vännerbox. Och åt sedan lite middag. Tog sedan en promenad med Lee och vovvarna. Vi gick ut till Reningsverket-bingofältet, vi var ute i 1½ timme. Riktigt kallt, det enda jag frös om var öronen för jag glömde såklart mössa. Jag älskar min vinterjacka. Så vaaaarm och go. Har ni hund så rekomenderar jag er att köpa en sån vinterjacka för den är verkligen varm, och det behövs när man går ut med vovven :)
Och nu ska jag ta en varm dusch, tända lite ljus, göra en kopp apelsin te, äta en kiwi och titta på vänner.
K kommer hem vid 22 så det är ett tag till som jag får roa mig. Kommer nog somna innan han kommer hem. Blir så trött av all frisk luft jag fått de senaste dagarna :)
Hoppas ni får en mysig onsdagskväll.

Later.



Postat av: *Mippi*

hihi ja de va superenkelt att sy, fast jag e världens sämsta på att sy ;) brukar alltid lämna till svärmor, men nu har jag så mkt fritid när jag inte jobbar så får göra nått själv.. ja jag skall kolla efter ett som e varmt o tål regn. =)

Detta va bara en test hihi så hon kan ha när de inte regnar o blåser.



Usch nu måste jag ta en cigg de med uppkörningen gör mej såå arg, ringde körläraren för några dagar sedan han skulle ringa tillbaka när vägverket ringt, antagligen om uppkörningstider.. men vafan den 26 går dom 2 månaderna ut.. suck nu skall jag röka haha ;) Kram

2009-01-07 @ 17:50:58
URL: http://www.mippi.se
Postat av: Anna

Ja, det var riktigt skönt ute, men kallt om benen. Ja, har sett alla nu, så man får börja om från början. Jag tycker oxå att säsong 10 e bäst. Jag har oxå en underbar jacka som verkligen e varm. Man känner sig som ensamstående sambo när dom altid jobbar. M kommer förhoppningsvis vid 23, men då sover jag nog redan. Jobbdax igen imorgon.



Har inte fått ditt mail, konstigt



Kram

2009-01-07 @ 17:59:10
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Jag borde verkligen skaffa en hund så jag kommer ut och rör på mig. Men men, allt har sin tid

2009-01-08 @ 09:14:24
Postat av: Jessica Jönsson

Vad har du för msn förresten?? Jag skriver in min så kan du ju lägga till mig om du har lust

2009-01-08 @ 09:15:15

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0