Simma

Kl 19.00 ska jag köra till Tomelilla, hem till Emelie där vi ska möta upp Anna. Kl 20.00 ska vi iväg och simma. Ska bli himla skönt. Får se hur länge axeln pallar bara. Tror inte att jag klarar en timme som de andra, men annars får jag väl ligga och flyta eller gå upp och bada bastu! :) Ska bli skönt att komma hemifrån lite och alltid mysigt att träffa mina girls! ♥
Har tagit en timmes promenad med Nelly precis. och hängt upp den sista tvätten. Puhh. Tvätt är bara för tråkigt. Speciellt att vika tvätt och lägga allt på plats! :) Plocka fram bikinin och packa bad-väska har jag också gjort!! ;) Så nu ska jag mysa lite med Nelly innan jag ska köra iväg. Skönt för henne att vara lite ensam också, det händer väldigt sällan nuförtiden då jag har varit hemma varje dag!

Hoppas ni får en lovley kväll! ♥
Later.


Bild på Tomelilla Simhall
Lånad från google



Postat av: *Mippi*

hihi trodde du inte jag pratade skånska??

2009-01-13 @ 08:36:22
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0