Simmat.

Nu är jag färdigsimmad för ikväll ;) Haha. Jag och Anna simmade i 45 minuter ungefär. Sen palla inte min axel mer. Men det är ändå bra för 45 minuter är ganska länge!
Måste säga att Anna var en väldigt söt & trevlig tjej, lätt att prata med! Hoppas att vi ses fler ggr! ♥kram till dig♥
Nu ska jag äta lite fler sura ahlgrens bilar och spela lite nätpoker och sen kl 21 var det en film på 5:an som verkade sevärd. "Sea Change" heter den. Verkade rätt bra, om inte så kan jag säkert sova till den :)

Jobb imorgon. 8-13.15. Lagom ;)
Later.



Postat av: Anonym

Tack så mycket. Detsamma till dig. Klart vi kan ses fler gånger, kan ju försöka göra simmning till rutin. En bra träning, sliter inte så mycket på kroppen. Kram

2009-01-21 @ 20:59:17
Postat av: Jessica

ska slå lite på anna som snor mitt simsällskap :(

2009-01-21 @ 22:48:10
Postat av: Sara

God morgon!

Simmning är nog jätte bra för din axel tror jag.



Ja, visst var låten fin. Åsså är de min andra lover boy som sjunger - Bryan Adams :)



Ne, nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Fy för tidiga mornar. Bläää!



Kram kram!

2009-01-22 @ 05:46:16
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

vänta bara till du känner henne!!!

2009-01-22 @ 11:36:18
Postat av: S O L I N

Skönt att simma, man känner sig så fräsch efteråt :)

2009-01-22 @ 18:48:47
URL: http://ssolin.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0