Sladd.

Jag hittade inte sladden till kameran. Och där var inte batteri på kameran iheller och vi hade inga hemma, så ni får klara er utan blid på min skort-klänning! :)
Måste gratulera Sophie idag som fyller år! Grattis grattis!!!

Nu ska jag gå och skala räkor. Ska ha hummersoppa med räkor idag. Givetvis pulversoppa :) Orka göra egen hummersoppa? haha, nej idag är jag lat på matfronten. Skala räkor är något av det tråkigaste som finns, men det ska göras!

Sen blir det promenad med Nelly. Ovanligt va? :) haha, så är det att vara hundägare! Skönt att komma ut och röra på sig!


Bild: Google

Later.



Postat av: *Mippi*

Hej gums!!! Javisst e dom fina tillsammans, så himla underbart att dom e så bra vänner.. även om hon kan vara världens jobbigaste valp mot max å bita han i öronen å benen när dom leker.. så blir dom aldrig ovänner.. =)



Hoppas din dag varit bra?? KRAM

2009-01-12 @ 17:42:29
URL: http://www.mippi.se
Postat av: *Mippi*

Jodå min dag har varit bra.. haha har spelat in ett video inlägg ;) första å sista!! Kram

2009-01-12 @ 22:58:33
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0