Snogeholmssjön

Idag körde jag och Nelly och hämtade upp mina kompisar Anna, Emil, Emelie och Emma. Sedan körde vi till Snogeholmssjön, för sjön hade frusit till is så de andra åkte skridskor och jag och Nelly lekte på isen och vi promenerade. :) Vi grillade även korv och drack varm choklad. Vi var i Ystad igen ca 16.15. Så det blev många timmar ute i friska luften, det känns för mina kinder är röda och nu har jag fått frossa efter min varma dusch. Och Nelly är helt slut :) Trevlig dag med flickorna (och Emil) :) haha. K ville inte följa med. Hade min nya fina varma vinterjacka på mig, jag frös inte en enda gång :) Najs. Bra köp!

Bild: Lånad från google

Hela sjön hade frusit till is och där var många som åkte skridskor idag.
Mycket mysig dag med mina kära vänner och älsklingsNelly :)

Nu blir det käk - stekt kycklingfilé, tzatsiki, potatiskroketter
och en god grönsallad. (Machesallad, tomat, gurka och rödlök)

Later.



Postat av: A N N A M E L L I T A



SV: Vad bra! :) Min jul var mysig!

2009-01-06 @ 17:22:13
URL: http://annamellita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0