Söndag.

Igår kväll var Anna och Emil hos oss och spelade Monopol och käkade pizza :) Det var hur trevligt som helst. Jag kom tvåa i monopol och Emil vann :)
Natten med vovvarna gick bra inatt med. Idag ska de åka hem för idag ska svärföräldrarna lämna Sthlm.
Morgonen började med promenad. Jag tog ut Nelly på en timmes promenad medans K tog småvovvarna på en mindre :) När jag var ute och gick med Nelly så blev jag varm och började kallsvettas så jag knäppte upp min vinterjacka, och sen när jag började frysa igen och skulle stänga jackan så hade blixtlåset gått sönder. Den man drar i hade ramlat av. Skitkass kvalitet. Jag köpte den i augusti tror jag, och den är redan i sönder? Plus att den inte tål regn. Och en vinterjacka ska tåla lite vatten tycker jag, speciellt när man har hund och är ute flera timmar varje dag.
Så imorgon får jag köpa en ny vinterjacka (igen). Ska kolla Eckerlunds rea i Tomelilla och se om där är någon i bra kvalitiet.

Nu ska jag se på vänner igen :)
Later.



Postat av: *Mippi*

Vi va i Fyledalen =)

Hihi då blir Nelly glad när dom åker hem så hon får all uppmärksamhet!!!

Jodå de e bra med Monster-Molly ;) sover jättebra på nätterna nu inatt 8 tim sen får man snabba sej ut med henne när man vaknar.

Max e så rolig, han skäller typ aldrig, men sen vi skaffat Molly så har han börjar skälla på kvällarna om han hör konstiga ljud, vi tror att det är för att skydda Molly eftersom han aldrig gjort så innan. :) sött

2009-01-04 @ 11:05:52
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej!



Ja, jag trivs mycket bättre på nya jobbet. Känns mycket roligare att åka iväg nu. Men i möre har jag ett mördarpass. Kl.07.00 - 21.00. Men jag har 3 timmars rast mellan 13-16, men ändå.



Bara 21 dagar kvar tills vi åker :) Wooohooo!!



Såg att din jacka hade gått sönder. Faaan va synd. Ja menar, jackor kostar lite. Inget man vill köpa varje år liksom. Hoppas att du hittar en ny.



Nu ska jag på någe vis slå in muffins som jag har bakat till svärfar som fyller år idag, i ett paket.



KRAMAR!!!

2009-01-04 @ 11:36:02
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: fia

sv: ja det är verkligen inte kul alls!

2009-01-04 @ 14:02:00
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Ja hihi älskar oxå IKEA :D måste dit snart!!!



Japp Molly har inte gjort nått inne på 2 dagar, annars e de bara kissa, men nu går jag ut med henne ungefär var tredje timme på dagarna.

Ja Max skyddar henne :) så gulligt annars skäller han nästan aldrig bara om jag sover själv hemma för då vaktar han mej oxå..

2009-01-04 @ 18:07:56
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Hej Snäckan :D

Tack så mkt! Tänkte jag skulle ändra den lite till i veckan.. och bakgrunden med! Hade velat hittat något guldigt.. tror det hade blivit snyggt! Men tror inte att det är så lätt ;) hehe!



Jotack, allt e fint med mig :) Har varit ledig idag.. vilket känns helt underbart! Behöver det verkligen nu efter storhelgerna på jobb.. man blir verkligen helt slut!



Hoppas att allt e fint med dig? Kram!

2009-01-04 @ 18:21:58
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: evelina

I'm back on track, missa inte dagens låt! :)

2009-01-04 @ 21:41:24
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0