Söndag.

Härliga söndag. Jag tänkte egentligen bara ha soffhäng idag men jag har varit duktig istället. Jag har tvättat tre maskiner tvätt, handlat tsm med mamma och strykit en gardin och hängt upp. Och jag och K var i sandskogen med Nelly i en timme. Det var så jävla kallt.
Nu ska jag ha soffhäng resten av dagen. Okejdå, det blir en promenad till senare.
Vi ska äta taco idag. Mums. Det har vi väldigt ofta! ;)

Later.



Postat av: Sara

Tack så mycket! Blev så himlans nöjd!

Har helgen varit snäll på dig?



Nu ska jag åka till frissan :) LOVELY!!!



Ha de så bra!!

Kramar!

2009-01-19 @ 08:26:37
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul, jag hade tänkt köra den 30:e. Då är jag äntligen ledig lite. Också så har man lite pengar att spendera där. Hehe.

2009-01-19 @ 12:09:30
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå har du msn?:D

2009-01-19 @ 18:32:24
Postat av: Jensa :)

Hej har du msn?:)

2009-01-19 @ 18:34:31

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0