Sovgott.

Nu ska lille Geli nanna kudde. Jag är skittrött just nu, sitter med laptopen i knäet i sängen och ska alldeles strax krypa ner och släcka ner. Båda katterna och Nelly ligger här i sängen hos mig. K sitter i datarummet och spelar. Inte så ovanligt. Haha! Vi har sett en film under kvällen. Kommer inte ihåg vad den hette. Den var bra iaf. Vi tyckte inte det fanns något bra på tvn.
Imorgon kl 8 ska jag ringa sjukgymnasten. Vi skulle avvakta i helgen för att se om det behövdes behandling, men det känns faktiskt bättre igen. Har väl bara överansträngt mig. Men får ringa och snacka med honom. Ska även på något möte med arbetsförmedlingen imorgon kl 10.00.

Jag vet inte riktigt vad jag ska bjuda på för fika på onsdag på min födelsedag när flickorna kommer? Funderar på marängtårta (min favorit) med hallongrädde, banan, kiwi och även lite hallon på toppen och chokladsås och strössel? Eller om jag skulle göra Gino. (Hallon/jordgubbar, banan, kiwi,  - typ vilka frukter/bär du gillar som läggs i en ugnsäker form och sedan strör man hackad mjölkchoklad (egentligen är det vit choklad men jag gillar inte det så mycket) över och ställer in formen i ugnen och låter chokladen smälta och serverar sedan med glass? Jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på. Något av det blir det iaf. Lutar åt marängtårta, då jag älskar det! fast Gino hade inte heller varit helt fel.
Har ni något förslag?

 

Bild 1: Gino
Bild 2: Marängtårta (fast min skulle inte se ut så)
Bilder: lånade från google

Sovgott!



Postat av: Emma

Fin blogg du har :D



2009-01-12 @ 06:06:33
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; aw tack så mycket :D

2009-01-12 @ 09:11:13
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: NoScarlett

Kallar honom Boo hemma också, har bara blivit så :)



Det kommer säkert upp bilder här om någon dag, så fort jag fått hem en dator och laddat upp bilderna frn kameran :)

2009-01-12 @ 09:50:33
URL: http://noscarlett.devote.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0