Tisdag.

Vi åt frukost på torpet imorse, alltid lika mysigt. Nelly stormtrivs där ute. ♥ Kl 12.00 ca kom mamma och hämtade upp mig. Vi tog en tripp till Ikea. Jag köpte lite doftljus och en stomme som ska kunna fixa vår säng. Kl 14.30 var jag på Gyllebo förskola på arbetsintervju. Det kändes väldigt bra och hon var imponerad över mina fina betyg :) Kändes jävligt bra tills hon sa "den andra kvinnan som jobbar halvitd i köket har sökt heltidstjänsten". Jaha, tänkte jag. Klart att hon kommer få tjänsten då. Men men, vi får väl se hur det går.
Jag har städat lite när jag kom hem från Malmö. Plockat undan tvätt, vattnat blommor och röjjt i lägenheten. Det behövdes kan jag berätta ;)
Nu ska jag ta en promenad med Nelly-Pelly! :) Behöver röra på fläsket ! haha. Jag och töserna simmade i 45 minuter igår. Och imorgon ska jag simma tsm med Anna. Jessica kunde tyvärr inte imorgon. Och jag pallar inte ikväll för jag simmade igår ju.

Aja, på återseende!
Dagens middag: El Maco Chicken från Mc Donalds! :)

Later.


Sånt här underbart doftljus handlades idag.
Köper alltid olika sorter när jag är där.
Ett tips är att diska glasen sen och använda som efterrättskålar :)

Bild: Ikea.



Postat av: Angelica

Håller tummarna för dig ändå :) Arbetsmarkanden behöver få in lite nytt folk :)



Hoppas allt är bra med dig? Kramar

2009-01-27 @ 18:06:13
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Tack de behövs.. har sovit hela dagen helt sjukt vad man kan sova när man e sjuk men superjobbigt att sitta vid datorn när man har värsta huvudvärken. Kram

2009-01-27 @ 18:37:56
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0