Tjejkväll.

Var först på födelsedagskalas hos Spohie på förmiddagen. Efter det tog jag en långrunda med Nelly i regnet (ööörrrk). Kl 18.30 befann jag mig i Tomelilla, kl 18.45 hämtade jag och Anna Thaimat/pizza och begav oss hem till Rebecca i Gärsnäs. Vi åt god mat och spelade spelet "GalenPanna", det är riktigt roligt. Tack för en rolig kväll flickor! (Anna, Rebecca, Emelie och Cornelia).

Idag är det fint väder såg jag, så vi ska nog köra ner till stranden med Nelly. Hon älskar ju att vara där.
I eftermiddag bjöd jag hem oss till mina päron på middag! :) Alltid najs att slippa laga mat! :)
Ska upp om till Jysk när dem öppnar kl 12 och köpa sängben, för vår sängstomme vill inte hålla uppe vår madrass! :(


Ha en fin dag!
Later.



Postat av: busan

Hej hej!!

Det är en trevlig blogg du har... men en fråga. Varför läger du inte in så många bilder??

2009-01-25 @ 20:47:34
Postat av: angelica

Busan: För att vår kamera suger, och för att jag inte pallar?

2009-01-26 @ 08:48:57
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Busan

Svar: Nä man ska ju orka också, annars är det inte skoj!! Hoppas du får en bra dag!!!

2009-01-26 @ 09:37:40
Postat av: angelica

Busan: Haha, jag älskar att skriva bara, men foto har jag bara med ibland.

2009-01-26 @ 13:21:38
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0