Torpet.

Nu ska vi strax åka iväg till torpet och käka frukost! (K's föräldrar). Nelly kommer bli så glad.. ;)
Har redan hunnit handla på willys. Vakna rätt tidigt. Sen kl 13 ska jag följa med mamma till djursjukhuset i Malmö med hennes katt Tusse, Inget allvarligt, bara en kontroll ( han har hjärtfel). När jag kommer hem ifrån malmö blir det promenad med Nelly. Jag ska även laga till middag idag. Kycklinggryta med ris. Receptet kommer sen. ;)
Funderar på om jag ska gå och simma ikväll på ystads simhall? Inte roligt att gå själv med Jessica kunde inte idag.. Så jag kanske går dit själv..

Det var mysigt igår när flickorna kom. Jag fick presentkort och en ljuslykta och ett fint födelsedagskort som Anna själv hade gjort. Tårtan var väldigt smarrig! :)

Later.



Postat av: erika

mh får ta och göra de! :)

om du gillar min blogg får du gärna börja prenumenera på den! :D

2009-01-15 @ 11:48:26
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: victoria

Söt blogg! titta in förbi om du vill ha hjälp me design!

2009-01-15 @ 15:12:28
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0