Torsdag.

Godmorgon! Jag tror att jag fryser ihjäl. Här är skitkallt i lägenheten idag :( BRRRRR! Måste vara något fel med elementen, men jag orkar inte ringa vaktis fler ggr. Han har varit här typ 7 ggr redan och kollat elementen.
Vad händer idag? Promenera med Nelly, Hälsa på mamma en stund, äta middag hos Emelie vid 17.15. Ungefär så ser planerna ut.

Måste gnälla lite över årets top model säsong. (Top model 11). Det är fjantigt, när dem låtsas vara robotar. Tyckte det blivit så barnsligt, så jag titta inte ens på det igår. Usch.
Nej nu ska jag göra lite frukost.
Sen ska jag ta hand om diskberget för det orkade jag inte igår.


Later.



Postat av: Sara

Ja, Top Model verkar inte bli nå vidare denna säsong. Inte ens roligt ju. Alpha J & Beta Jay. Snälla, skjut mig! Så kände jag. Sen så tycker jag att det är dåligt att de sänds både tisdagar och onsdagar. Då tar de ju slut så fort.



Ska oxå ta mig an ett diskberg. Bläää!! Den levande diskmaskinen - de är jag de :p

2009-01-08 @ 11:45:38
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, understreck mellan anna karlsson!! Ok, då e det inte så konstigt att det inte kommer fram. Ja,har verkligen börjat bra detta året, visst förra slutade bra med. Vi bor mitt inne i tomelilla, gatan mellan bertils och banken. Kram

2009-01-08 @ 12:53:14
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Javisst va den snygg :D Ska lätt beställa den! Men man lär väl inte kunna ha den på sig förren i vår.. hehe.. känns kanske som att den blir lite kall nu så här års ;) hehe!



Allt bra med dig idag snäckisen? KRAM

2009-01-08 @ 14:21:38
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0