Trevlig kväll.

Nu har precis min Lillebror och hans flickvän Sandra varit här och spelat Monopol. Det är roligt det spelet. Jag och K gjorde så både Sandra och Lillebror gick i konkurs snabbt :) haha. Vi spelade även Mario Cart till Nintendo Wii. Det är superkul. Trevlig kväll iaf :) Roligt att jag och Lillebror har fått bättre kontakt sen jag flyttade hemifrån. Innan bråkade vi och slogs alltid :) Haha riktigt syskonkärlek. ♥ Roligt att vi kan umgås som normala folk nu iaf :)
Nu ska jag ta ut Nelly på sista kisserundan. Vill inte gå ut. Termometern står på 12 minus grader. Tur jag har köpt en varm vinterjacka :)

Imorgon ska jag och flickorna köra till Snogeholmssjön och åka skridskor. Men jag äger inga så jag ska ta med Nelly, så kan jag och hon luffsa rundor i skogen i några timmar :) Najs. Får göra lite varmchoklad att ha med mig! Ska bli mysigt att träffa flickorna, inte så ofta alla kan träffas samtidigt.

Fick ett grattiskort av Martina idag. Fyller inte år förräns på onsdag nästa vecka, men hon åkte utomlands igår så hon är inte hemma när jag fyller år så det var därför. Jag blev glad iaf! :) Tack gumman! ♥
Nästa vecka blir man gammal ;) haha. 23 år.
Nej, ut med Nelly var det ja!

Later.


Bild: Lånad från google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0