Trött.

Kalkonmiddagen är avklarad. Det var riktigt smarrigt. Vi har väl varit hemma i 1½ timme nu ca, och jag är så trött och frusen. Hoppas inte det är influensan som hälsar på, de flesta jag känner är lite krassliga just nu. Svärmor har legat hela helgen :( Vi var där i torsdes och hälsade på så vi hoppas att vi inte är smittade.
Vi ska gå en kvällspromenad med Nelly nu kl 18 tänkte vi, sen ska jag tända lite ljus och krypa ner i pyjamasen och mysa ner mig i soffan. Som sagt jag fryser som faaan.
Har fixat lite i köket idag. Köpt lite nya blommor och ändrat om lite i fönsterna, det blev najs. Det blev mycket ljusare nu tyckte jag och mer ljus är aldrig fel.

Vi testade visselpipan med Nelly innan i skogen i Tomelilla. Vissa ggr fattade hon direkt att hon skulle komma, men det är bara när hon är intresserad av oss som hon bryr sig. Men vi ska träna när vi har henne utan koppel.

Huh, tvn hade inget roligt att erbjuda mig ikväll. Får väl bli Trollkarlens hemligheter eller filmen "Familj på väg"

Bye.
Nu promenad.



Postat av: Anonym

Jo, jag mår väl ganska okej antar jag.Proppmätt om inte annat =). Själv?

2009-01-11 @ 17:56:02
Postat av: Anonym

Kika gärna in i min blogg om du vill vinna 1000 kr! :)

2009-01-11 @ 18:01:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: NoScarlett

Tack så mycket! :) Han är nog världens lyckligaste nu ja Hehe



Jag kallar honom för Boo, han heter det i andranamn. Annars går han under nicket Henke ;)

2009-01-11 @ 22:41:09
URL: http://noscarlett.devote.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0