Välkommen år 2009!

Då säger vi hej till år 2009! Hoppas de innebär ett bättre år än vad år 2008 var! Jag hoppas jag blir bra i axeln, att jag kan börja jobba heltid, att jag får in pengar igen och att alla mina nära och kära är friska och glada! (Hoppas du också blir det mamma).
Vi åt middag hos mina föräldrar igår. Supergod mat (kalvstek, hasselbackspotatis, rödvinsås och rostade rotsaker) Det var riktigt smarrigt. Efterrätten var marängsswiss. Också mumsigt :)
Vi spelade monopol och det gick inte sådär jättebra för mig ;) om man säger så. Vid 22.15 åkte vi hem till Ystad igen så Nelly skulle få vara hemma under tolvslaget. Det var skönt att ha henne hemma då, för hon blev faktiskt rädd, öronen bakåt, dregla, och låg helt stilla i soffan. Så det var skönt att vara hemma, så det lär ju bli så framöver. Att vara hemma på nyårsafton. Det gör iförsej inte mig något :)
Nu ska vi göra någon frukost. Jag har sug efter El Maco på Mc Donalds, men det åt vi igår till lunch så det funkar inte riktigt ;)

Hoppas er nyårsafton var trevlig?
Välkommen år 2009!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0