Vykort.

Nu har jag tagit en promenad på stranden med Nelly. K orkade inte följa med, han hade så ont i sin rygg idag! :( Hon badade även idag det lilla busfröet :) Vi var även och handla innan idag. Behövdes kan jag säga! Haha. Har varit nere på stan en liten stund, skulle köpa grisöron till Nelly. Och jag köpte ett vykort som jag postade iväg till mina kära vän Martina som jag saknar alldeles för mycket. Så hon får kanske det imorgon? Kommer hon bli superglad om jag känner henne rätt. (Hoppas att hon inte läser min blogg nu så hon ser att hon ska få ett vykort med posten...hum...tror dock inte hon läser bloggen)..
Senare ska jag laga till lite käk. Är så jäkla hungrig..

Världens enklaste middag.
Dagens middag blir Spicy Chili med kyckling och ris.

Ingredienser:
Ris
Kycklingfilé (strimlad)
1 burk Uncle Ben's Spicy chlil röra.
  • Bryn kycklingen i smör.
  • När den fått fin färg så släng i Spicy Chili röran. Låt puttra en stund.
  • Koka ris.
  • Gör en god sallad.
  • Servera - ät!
Bild lånad härifrån.
Dock inte samma burk som jag ska använda idag, den jag har köpt heter bara "Spicy chili".

Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0