Ändrade planer!

Den där klänningen jag beställt från Stylebystars ska jag skicka tillbaka oavsett om den passar eller ej. Har hittat andra kläder som jag ska ha på svärmors 50 års fest istället som är lite mer passande för trädgårdsfest och massa lekar. Blev ett par knälånga slitna jeansshorts och en lilla söt topp till som jag ska ha en fin scarfs till. Så klänningen kommer åka tillbaka oavsett vad ;)
Nu har jag precis varit ute med Nelly. Skönt att röra på fläsket lite ;)
Har jobbat min sista dag denna veckan. Nu är jag ledig fre, lör och sön! Beautiful! ♥ K jobbar sin sista dag idag sen har han semester. Skönt för honom, tänk om jag också hade kunnat ha semester någon gång! ;)

Ha de!

Later.



Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen! Visste faktisk inte att du också hette Emma, men nu kommer jag nog aldrig glömma. Kram

2009-07-23 @ 21:19:38
URL: http://headmusic.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Tips på att stå emot sötsug :) ♥ Puss

2009-07-24 @ 03:09:56
URL: http://blog.lailaaziz.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0