Fredag

Då har man fredag i blodet igen, ja! Jobbedagen är över och man sitter mätt och belåten i soffan med laptopen i knäet. Jag måste bara berätta att vi hade en supertrevlig kväll igår. "Sunny Standup" var verkligen så jävla bra. Som vi skratta. Det blev lite försenat så det höll på ända till 23.30 så vi var inte hemma förräns kl 23.45 ca. Så det blev lite sent (jobbedag idag ju), men det var det verkligen värt. Det var verkligen sevärt. Fan vad roligt vi hade. Jag har tilloch med ont i magmusklerna som jag skratta och imorse var jag ganska hes! ;) Lyckad kväll. Jag tyckte jag läste i tidningen att där var ca 700 i publiken igår kväll. Gå och se dem om ni har möjlighet! :)

Ja, fredagkväll och vi har mumsat i oss thaimat. Jag käkade friterade räkor med sweet chili sås! Riktigt gott! :) Ikväll händer inte så mycket. Kolla lite film och ta en promenad med Nelly. Skönt. Imorgon blir det stooooor fest ute på torpet för att fira svärmors 50 års dag! Ska bli riktigt kul. Hoppas vi får fint väder, håll tummarna för det!

Trevlig helg!

Later.



Postat av: Madde

Hej jodå jag vågar gå i sådana klackar ;) ingen fara. Japp har semester riktigt skönt. kram

2009-08-10 @ 17:11:15

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0