Ge blod.

Jag har anmält mig som blodgivare. Hoppas nu att jag får lov att bli det, men jag tror inte det ska vara några problem. Jag är ju frisk! :) Så är det med det. Tycker det är en fin sak att göra. Att ge blod till de som behöver. Är ni blodgivare?

Har fortfarande inte fått klänningen från Stylebystars så det är tur att jag har köpt andra kläder ;) Ska bli kul på lördag med svärmors 50 års fest. Kul att träffa Johanna också! :)

Nu ska jag hoppa i lite anständiga kläder och köra till Tomelilla, hem till mamma. Sen drar vi vidare till Lund. Vi ska hälsa på mitt lilla kusinbarn Nellie som ligger på sjukhus och har gjort det sedan hon föddes i maj. :(

Ikväll kommer mina föräldrar och min faster Camilla och hennes man Ulf och min kusin Dennis hit och käkar middag. Är ledig idag ju! Ska dock jobba imorgon men det är lugnt! På torsdag kväll ska vi till Öja krog och kolla på SunnyStandup! Ska bli riktigt kul!

Mycket att göra denna veckan! ♥

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0