Kreta

Jag skulle vilja åka till Kreta med min älskade K. Alla pratar så fint om Kreta. Vi får väl se om vi kan fixa bort oss en vecka. Hade varit najs.
Jag har skitont i ryggen idag, vaknade av att jag drömde om att jag hade ont i ryggen och sen vaknade jag och kände att jag verkligen hade ont i ryggen. Scary! :) Inte så konstigt att ryggen värker, hade ju somnat på dvd kontrollen. Så när jag vakna imorse så hade jag kontrollen under min rygg. Skönt? Nepp, inte precis.

Idag är det kalas som gäller. Världens ruskigaste väder. Varför inte, jag är ju ledig! Men men. Igår var vi med mina föräldrar uppe i Höör. Och igår kväll så kollade vi på nya "The fast and the furios". Den var riktigt bra! :)

Ha en skön dag i detta regnrusk!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0