Lördag.

Igår kväll strosade jag, K, Anna och Emil ner till Österportstorg och skulle kolla in "street market" som de har i Ystad i helgen. Anna och Emil testade Austraulisk mat och K käka grekisk mat. Men jag kunde inte äta något av det. Var mjöl i allt så jag fick käka från nån thai-vagn men det var gott det med!
Efter vi proppat våra munnar fulla av mat och tuggat och svalt så stack vi till Sjöbomarknad. Knappt några folk och kallt väder. Precis innan himlen öppnade sig så fick jag och Anna tag på vars 2 fina sjalar för 100 kr (!). Sen sprang vi till bilen, när vi skuttade in i bilen så öpnnade himlen sig och det började åska.

Idag vet jag inte vad som händer. Trodde man kunde få åka till stranden någon gång när man är ledig. Men det regnar. Och åskar nu. Så jag måste stänga datorn!

Gotta go!

Later.



Postat av: Johanna

Usch vad tråkigt att det var mjöl i allt, australiensk mat låter ju rätt spännande annars..! kram

2009-07-20 @ 14:05:44
URL: http://headmusic.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0