Regn.

Nu ska jag ta en promenad med Nelly i regnet. Hoppas att hon klarar att gå en promenad idag. Hon har ju ett stort sår på sin trampdyna. Får ta ett bandage om tassen så att hon kan gå och jag hoppas att hon inte haltar.
Behöver verkligen komma ut och få lite frisk luft och skingra tankarna lite. Har så fruktansvärt ont i min axel idag. Blev så deppig över det, bara inte axel-helvetet börjar krångla igen. Då vet jag inte vad jag gör. Kan ju vara att jag har överansträngt mig på jobbet också. Lyfter tunga saker hela tiden ju.

Ja, nu är det promenad i regn som gäller. Hräliga sommar. Det är väl detta som kallas svensk sommar?
Ikväll blir det soffhäng tillsammans med tjejerna i Sex and the city ;)
Fick mina böcker idag som jag beställde från Bokus! Nice!

Later.






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0