Seg.

Jag är segare än en godis råtta. Gaaasssh. Varför är man så trött hela tiden? Jobbat idag. Det gick alla tiders som vanligt. Precis varit med min mamma hos hennes arbetskollega på Tuppeware party. Tråkigt sånt där party, men kul att träffa folk. Träffade Marias mamma Kerstin som jag har jobbat tsm med på ÖP. Och träffade även Monica som jag arbetat tsm med på Bellevue. Trevliga människor! Nu verkar det bli ett riktigt hemskt åskoväder så jag ska skynda mig in i duschen innan det börjar åska. Sen ska jag försöka kolla lite på Sex and the city (har ju äntligen fått tillbaka min älskade box som Anna har lånat så läääänge!). Nu måste jag stänga alla fönster för det var ju fan vad det öser ner.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0