Trött.


Trötter.

Jag är trött som en gnu. Och det är allvar. Jag är trött som fan och då överdriver jag inte. Värmen sliter ut mig på jobbet. Till råga på allt så har jag stekt pannkakor halva dagen dessutom. Det är inte alls tråkigt och varmt. Inte alls.
Jobbedagen är över, bara imorgon också sen kan jag hålla helg tillsammans med K som är ledig hela helgen! MYS! ♥
Imorgon efter jobb, dusch och promenad med vovven så kör vi nog en runda till Sjöbo marknad. Jag tycker det är mysigt att studsa omkring på marknader. Inte för det finns sådär jättemycket att köpa, men man träffar så mycket folk som man aldrig träffar annars.
Vad som händer i helgen återstår att se. Jag känner för att gå på bio och spana in den nya Harry Potter filmen. Men vi får se om K är sugen på det. På söndag blir det iaf födelsdagsfirande av Daniel och Oliver.
Ska bli skönt att vara ledig i helgen tillsammans med K. Händer inte sådär jätteofta faktiskt.
Förra helgen när jag och K var ute och körde så gick min elhiss på passargerarsidan sönder. BUHU! Så min kära bil har varit på verkstad i tisdes. Nästan 2000 spänn för att laga eländet. Tråkigt att spendera pengar på såna tråkiga saker! Men men, det får man räkna med när man har bil. Men vad skulle man göra utan bil nu när man är van vid det?

Jag och Nelly kom nästan precis hem från en härlig långpromenad.. Mot slutet var hon så varm och trött så hon la sig ner på gräset och vägrade röra sig. Så jag satte mig ner vid hennes sida så hon fick vila lite. Hon lider verkligen när det är så här varmt.

Nej, nu kallar duschen på mig, så jag får väl ta ett skutt in där. Sen blir det att mysa ner sig i sängen och titta på tv. Det är vad jag orkar ikväll. Jobbedag imorgon ju.
Tjejgänget ville ha med mig på Sjöbomarknad ikväll, plus grillning hemma hos Emma. Men jag orkar verkligen inte. Sjöbo får ta emot mig med öppna armar imorgon istället ;) Jag tror att ni klarar er, tjejer! Ha så kul! ♥

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0