Vår lilla hemlighet



Läsvärd bok!
Pappan utnyttjade Antionette (även kallad Toni) sexuellt sedan hon var ett litet barn.
Hon sa det till sin mamma men hon ville inte lyssna på sin dotter och bad henne bara att aldrig mer tala om detta.
LÄS BOKEN!


Ja, det har blivit mycket boktips till er, men det har uppskattats! :) När jag är ledig bor jag på balkongen med en bok i handen, så jag har hunnit läsa en del under sommaren. Och fler lär det bli! :)
Idag skulle jag och K egentligen köra på en utflykt, vi tog först en runda ut till Torpet och hälsade på hans föräldrar. Mysigt som vanligt. Sen körde vi och handla och K stanna i bilen med Nelly. När jag kom ut och var klar så skulle vi köra hem och lämna varorna men de kunde vi inte hissa upp ena sidorutan. Hela rutan hade hoppat av och stanna nere i bildörren. Så vi fick köra ut till Torpet igen och be Tommy om hjälp. De skruvade av en massa delar på bildörren, men de kom inte åt bilrutan. Så jag fick ringa en av mina föräldrars vänner Jonas som är bilmekaniker, men han var inte hemma just dåså vi fick köra hem till mina föräldrar och vänta på honom. För jag kunde ju inte parkera bilen i Ystad när jag inte kunde rulla upp fönstret. Ja, rutan är nu uppe med hjälp av en skruvmejsel. Måste till en bilverkstad imorgon. Hoppas någon har tid med mig!
Är det något jag har otur med på en bil så är det bilrutor. Har redan bytat två vindrutor pga stenskott.
Och nu detta. Jävla skit!

Later.



Postat av: Sara

Vilket sammanträffande! Håller på å läser den där boken nu. skit bra! Men de är jobbigt att läsa.



Jag tror inte att "Jodie" blev normal (eller hur man ska säga). Verkade inte som så på slutet. Hon hade väl nån hjärnskada efter nån misshandel.

2009-07-12 @ 19:46:43
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

tack så mycket :-D detsamma <3

titta gärna in igen!

2009-07-12 @ 20:46:16
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Sara

Har du läst "Pojken"-böckerna?

Jag läser bara, eller helst iaf, verklighetsbaserade böcker.

2009-07-13 @ 05:15:17
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag läser också den nu :)

2009-07-13 @ 18:54:43
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0