6 juni. Nationaldag.

Då har man jobbat denna dag. Varit riktigt segt på jobbet. Bara 4 gäster. Och fisk är så lätt att laga till så man är klar på nolltid. De boende på Vigs ängar tyckte maten var väldigt god. Så det var ju roligt att höra! :)
Igår var vi på ett års kalas. Helt ok. God mat. Vi stack hem runt halv tio, för jag skulle upp och jobba idag ju.

Vad händer idag? Tjejerna ville ha med mig till Tingvalla - sommarnatta. Men det ska jag inte. Betala 200 spänn för inträde och sen bara springa och leta efter sina vänner som man blir av med direkt när man går in genom portarna. Och det brukar vara så jäkla mycket folk där. Det är så trångt och alla bara trampar på en och spiller alkohol på en. Nej tack, jag ska bli hemma i soffan och kolla på film och försöka bli av med min förkyldning. Har hostat som en gnu hela dagen. Jobbigt!  Hoppas ni får roligt iaf tjejer! ♥

Vår nationaldag idag. "Du gamla du fria, du fjällhöga nord"
Grattis till Sverige, eller nått.


Bild: Google


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0