Äventyr.

Nu har jag och Terese varit på en promenad ute vid "Karlssons dammar" med våra dogs. De fick springa fritt ute på ängarna och hade superkul. Det är så roligt att se så glada hundar! :)  Precis när vi hoppade in i bilen igen så kom det lite regn. "Vi hade iaf tur med vädret" - klockren replik till dagens promenad. Kl sex ska jag skutta ner till grannarna igen för att ta en kvällspromenad med våra dogs! Sen kommer nog Nelly sova gott ;)

Imorgon är det jobb på Vigs ängar. 12-16. Mitt i allt studentfirande ska jag försöka komma in i stan till min parkerking, hur det nu ska gå till när det är studentflak överallt? Aja, det löser sig! :) Skönt att ha en egen parkeringsplats dagar som denna! Annars hade det varit svårt att hitta en kan jag säga..
I helgen är jag ledig, som det ser ut just nu. Men jag ska vara ledig i helgen, så är det bara. Har jobbat tre helger i streck nu, det räcker. Sen nästa vecka är det sista veckan som jag inte vet hur jag ska jobba för sen ska jag gå på mitt 9 veckors heltids schema!

Ha en lajbans kväll!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0