Pucko.

Har jobbat på Vigs ängar idag. Mådde lite bättre idag. Fortfarande förkyld och lite ont i halsen men ingen feber. Nu när jag kom till Ystad igen så märkte jag att jag hade glömt mina jobbekläder på Vigs Ängar. Aja, ska jag inte jobba imorgon så får jag väl köra dit och hämta dem. Hur puckad får man lov att vara?
Ikväll ska jag och Nelly möta upp Anna och gå en runda med henne! Alltid lika trevligt. Hade varit trevligt om det kunde sluta regna också bara, men man kan inte få allt här i världen!


Har ni testat gul kiwi förresten? Jag testade igår och jag är fast. De är mycket godare än de gröna kiwisarna! Varför har jag aldrig sett dem innan? Har ni inte smakat så gör det! :) De var riktigt goda!
Bild: google


Later.




Postat av: Angelica

Ja, dom e goda :) men lite dyrare än vanlig kiwis..hihi..

Krya på dig!

KRam

2009-06-03 @ 21:18:21
Postat av: Mippi

Sorry men de va så att jag skulle radera den privata bloggen å så e jag så smart o raderar båda samtidigt :( sen gick de inte å få tillbaka mippi.se å jag har massa visitkort o sånt med den adressen.. suck!!!

Får va på denna istället.



Ja jag tycker de e så hemskt folk som skaffar barn bara för dom skall, de e ju en människa man skapar & då vill man ju ha de stadigt & hittat sin kärlek å vara klar med "ungdommen" dock är många rent för tidiga med att skaffa barn.. visst vi är inte gamla men vi har redan varit inne i barnlivet eftersom nästan alla kompisar har barn & vi är redo för de nu :)

Man måste först leva livet innan man skaffar barn å de har vi gjort!



Själv inga planer? kram

2009-06-03 @ 22:05:03
URL: http://www.maddee.se
Postat av: Mippi

Sorry men de va så att jag skulle radera den privata bloggen å så e jag så smart o raderar båda samtidigt :( sen gick de inte å få tillbaka mippi.se å jag har massa visitkort o sånt med den adressen.. suck!!!

Får va på denna istället.



Ja jag tycker de e så hemskt folk som skaffar barn bara för dom skall, de e ju en människa man skapar & då vill man ju ha de stadigt & hittat sin kärlek å vara klar med "ungdommen" dock är många rent för tidiga med att skaffa barn.. visst vi är inte gamla men vi har redan varit inne i barnlivet eftersom nästan alla kompisar har barn & vi är redo för de nu :)

Man måste först leva livet innan man skaffar barn å de har vi gjort!



Själv inga planer? kram

2009-06-03 @ 22:05:23
URL: http://www.maddee.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0