Sjukling.

Började i lördes med att jag fick fruktansvärt ont i halsen. Trodde det skulle gå över. Men natten mellan lördagen och söndagen var hemsk, kallsvettades, hostade, frös som en galning och halsont. Men det var bara att pallra sig till jobbet igår ändå. Fanns ingen som kunde rycka in istället för mig. Jättejobbigt att jobba när man mår så.
Idag ville Bellevue att jag skulle jobba men jag tacka nej och har sjukanmält mig. Även imorgon. hoppas att jag kan jobba på onsdag.
Ska köra snabbt upp till Netto för de sålde tvättkorgar denna veckan, och vi behöver en ny.
Riktigt varmt ute. Jag kallsvettas ju redan pga att jag är sjuk, inte blir det bättre med detta underbara sommarväder. Varför ska man vara sjuk när det är kanonväder ute? jag får väl trotsa halsontet lite sen och njuta en stund på balkongen.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0