Tandläkaren.

Ja, min morgon började med ett tandläkarbesök, hade inga hål och hon sa att jag hade fina tänder, dock får jag lätt tandsten så vi fick boka in en ny tid för att plocka bort det. Kvittar hur jag borstar gaddarna för jag får ändå tandsten. Usch!
Efter tandläkarbesöket så körde jag hem till mamma och hälsade på en stund och tog sedan en tripp till farmor och farfar. De blev så glada när jag kom på besök ♥
I eftermiddags var jag på brandsäkerhetsutbildning på Vigs Ängar. Har jobbat där sen 2004 och har aldrig fått vara på en sån utbildning, det är dåligt tycker jag. Så jag sa till dem att jag också tänkte gå på den utbildningen. Det kan vara bra att veta.
Har precis varit ute på en runda med Nelly. Och nu ska jag snart ta ett skutt in i duschen. Efter det så blir det soffhäng. Ska kolla på "Halv åtta hos mig". Det är bra, det där programet.
Imorgon är det jobb på Bellevue kl 8.00-13.00. Och det blir nog en runda till Nautilus efter det, har inte varit där på länge pga förkyldning och halsont. SKÄRPNING!

På fredag är det midsommar och det ska firas på torpet! Ska bli trevligt!

Ha en lovley kväll!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0