Torsdag.

Det var egentligen tänkt att jag skulle följa med Lillebror och Sandra till Ikea, men ÖP ringde och frågade om jag kunde rycka in några timmar, och snäll som jag är så ändrade jag mina Ikea planer och jobbade mellan 11-15. Bättre att tjäna cash än att spendera? :) haha.
Nu ska jag strax käka pannkakor och sen ska jag ut och gå en runda med Nelly.

Imorgon är jag ledig, som det ser ut just nu. På kvällen vankas det 1 års kalas. På förrmiddagen så ska vi kanske ut till torpet en runda och käka frulle, om jag nu är ledig ;) Ska jobba på lördag. Vår nationaldag. Ohoj, så spännande. Eller inte. Kallas OB ersättning ;) Fina pengar iaf. Snart börjar mitt heltids sommarjobb! Nice.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0