Bröllop

Ska på bröllop i sommar och har redan börjat titta lite smått efter en söt klänning att ha på mig. Jag vet att man ej får ha helt vit klänning eller helt svart klänning. För vit betyder att man vill överglänsa bruden och att svart betyder sorg.
Jag skulle vilha ha en söt somrig och typ blommig klänning, då jag vill kunna använda den igen. Jag hittade en söt klänning på Halens hemsida för ynka 249 kr. Vore detta något? Har sett en söt klänning från H&M också, men jag kan inte bestämma mig om den är fin eller gräslig?


Blommig söt klänning från halens.



Klänning från H&M.
Söt eller skitful?

Lite synpunkter tack. Gärna tips också! ♥

Later.



Postat av: emily

jag tyckte att den från hm var finast...

2009-03-31 @ 09:17:30
Postat av: L8

Hej hej!!

Jag tyckte båda klänningarna var fina, men jag tror att den från H&M passar bäst på ett bröllop eftersom den utstrålar mer fest. Den andra klänningen passar som en fin sommarklänning!!

Hoppas det hjälpte lite!!!

2009-03-31 @ 10:43:46
URL: http://hurttottelott.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0