Fredag.

Då var det fredag igen... Mår faktiskt bättre idag, men fortfarande lite förkyld. Har varit nere på Ams idag och skrivit in mig igen. Och vi har hunnit med fika hos farmor och farfar och hälsat på min familj.
kl 17 ska jag sitta i min bil ute på torpet och hämta upp svärföräldrarna.. De ska på Party ;) Kl 21 ikväll ska jag och K ut till torpet igen och släppa ut deras hundar. Sen hem igen! ;) Blir lets dance ikväll. Elisabeth måste åka ut ikväll, annars är något på tok!
Imorgon blir det jobb och barnpassning! :)
Vilket jävla slaskväder det är idag. Avskyr slask. kan det inte bli vår nu?


Bild: Google


Later.



Postat av: Jennie

tack snälla :)



Så blaskigt som det är på den bilden var det här imorse :P

2009-03-13 @ 15:51:54
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo, jag blev jättenöjd verkligen. Mattan är lila, men den ser allt lite brun ut på fotot.

ska hälsa. Kram

2009-03-13 @ 16:48:06
Postat av: L o t t i i i z z

Tack så mkt :D Hoppas bara att dem hinner komma innan vi reser! iii! Vi reser om 1,5 vecka :D Yeeeah! Skoja inte man längtar när man tittar ut o ser detta tråkiga väder.. uusch!



Hoppas att allt e fint med dig? Ska du hitta på med något skoj ihelgen? KRAM

2009-03-13 @ 18:56:24
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jo, hela hans släkt kommer. Sen blir det Tingvalla.

Kram

2009-03-13 @ 21:29:44

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0