Fy fan.

Fruktansvärt kallt ute. Solsken imorse och nu skitkallt? Det kom små, små snöflingor när jag och Nelly tog en promenad innan. Hoppas det inte snöar inatt, för jag ska köra till jobbet imorgonbitti. Och jag la på sommardäcken på bilen igår. Gulp! :)

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag nog göra mig en varm kopp choklad och smaska på!
Sen är det "Halv åtta hos mig" :)!

Förresten måste jag nog tyvärr säga att jag är besviken på jeansleggingsen från Gina Tricot. Hade på mig dem lite här hemma igår och den lilla stunden jag gick i dem så kändes det som de var alldeles för lösa i midjan. Jag tog storlek M och jag hade nog inte fått på mig ett par S. Men jeans leggingsen är kanske slappa i midjan. Varje gång man luta sig ner så trillade leggingsen ner, så det gäller att ha någon längre utanpå så man inte visar hela rumpan!
Hade jag inte klippt av alla lappar och slängt påsen som de kom i så hade jag nog skickat tillbaka dem. Men men, annars får jag kanske sätta i ett snöre i midjan eller något så man kan knyta åt dem i midjan? För man får faktiskt fina ben i dem, då de liknar ett par stentvättade stuprörsjeans! Men men, vilket I-landsproblem?

Later.



Postat av: Mippi

hmm de verkade konstigt att du tappar dom kanske du skulle ha s istället??



Nja korv o stroganoff e gott dock e jag tramsig med mat, när de gäller korv bla...

2009-03-26 @ 20:33:08
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0