Goddagens.


Sänder ett hjärta till min älskade Anna, som jag saknar så mycket!
Kom hem nu! ♥
Har själv gjort kortet.


Älskade vovven Nelly!


Tjockis-katten Ceasar.
Blandning mellan perser/norsk skogskatt
Sötnöt! ♥


En till tjockis-katt. Teddii.
Ligger och slappar i K's Kalsongkorg ;)


Jag i hemmaklädsel! = mjukisbrallor.
Jävligt skitig spegel ser jag ;-)


Mitt första påskpynt.
Mamma satte den på bordet igår och den har fått stå kvar ;)


En "Me to you"-Nalle som jag fick av K någon gång under det första
året vi var tillsammans ;) Snart firar vi 4 år! ♥


Nya "tyg-rullgardinen" från åhlens som jag har som gardin i köksfönsret!
Blev väldigt ljust och fint! (Kass bildkvalité - vår kamera suger fett).


Nelly och jag har precis busat med hennes "gummiben".


Ekhyllan som vi fick av K's föräldrar i födelsedagspresent! Fin!


En söt dekorationsängel som vi har på vår nya ekhylla i vardagsrummet!


Alla bilder är privata!

Ojojoj, vad många bilder det blev idag. Nu behöver jag knappt ladda upp fler under detta året. hahha! Nej men skämt och sido, vår kamera suger. Så det är inte kul att fotografera! ;)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0