H&M



Ursäkta dålig bildkvalité, men kollaget är gjort i Paint. ;) Detta var jag nyss och hämtade på Hemköp. Mitt kära H&M paket. Gladiatorsandalerna var väldigt sköna på och värda sitt låga pris 198:-. Den enda nackdelen är ju att det är spänne på sidorna som är lite bökiga att knäppa, men det blir väl bättre ju mer man använder dem. De flesta jag har testat har man knäppt med blixtlås! Nej, men dessa kommer bli en favorit i sommar, det känner jag på mig! De beiga chinosen var lite stora i midjan, men jag gillar när de hänger lite löst ;) De var riktigt najs, jag vek upp byxbenen mer än vad bilden visar. De var riktigt snygga! Och jättehärlig kvalitet! Och en sak är säker, ska du köpa ett par tygskor så köp H&Ms modell, de är billiga och de är skitsnygga på och världens skönaste. Jag hade ett par svarta i samma modell förra året, men där är snart ett hål genom sulan så det är nog snart dags att slänga dem ;) Men jag älskar dem! De rekomenderas kan jag säga!  Helt sjukt på 1½ vecka har jag typ köpt 5 par skor ;) Hur najs är inte det? Jag vill inte ens räkna ut hur många skor jag har nu, då dödar nog mamma eller K mig ;) Han bara virrar på huvudet. ♥

Bilder lånade från H&M och Fruktleveransen




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0