Jobba!

När fan ska man bli helt frisk? Hela natten har jag hostat och knappt fått luft. Och imorse hostade jag så pass mycket så jag klöktes och spydde. Men men.. Nu när hostattacken är över så mår jag helt ok. Ska strax köra och jobba (ja, mamma jag borde egentligen vara hemma, men jag vet hur svårt det är för dem att få in vikarie). Jag får bita ihop och så fall vila imorgon.

Måste skicka ett "Lycka till" till min Lillebror och hans flickvän Sandra idag. Lillebror flyttar hemifrån idag och blir sambo med Sandra! :) Om jag inte mår helt skit ikväll så kommer jag och hälsar på!


NU JOBB!
Önska mig lycka till. Aja, skulle jag bli sämre eller inte orka så får jag gå hem.
Jävla influensa!


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0