Läget?

Jag trodde jag skulle vara helt frisk idag, men ack så fel jag hade. Så fort jag gör något så blir jag genomsvettig (mums). Och min näsa är verkligen täppt. Jag hatar det. Jag hoppas verkligen jag är frisk till fredag för då måste jag ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig igen och säga att jag är frisk om jag ska kunna jobba på lördag. Men om jag inte är frisk på fredag får jag tacka nej till jobbet på lördag, för om jag mår såhär kan jag verkligen inte jobba. Jävla influensa. Hoppas ni slipper den. För detta är inget kul.

Måste iaf gratulera min vän Tess till sitt nya jobb som hon börjar på nästa vecka. Kommer gå galant gumman! Kommer sakna dig här i stan bara, har varit så smidigt att gå in och säga hej när man ändå varit nere i stan ;) Vi får ta en fika en dag tycker jag.

Måste även önska Anna & Emil en trevlig resa. De åker inatt och ska vara borta i en hel månad, de ska bland annat till Australien och Nya Zeeland. Jag kommer sakna dig gumman. Jag och Emelie får ta hand om varandra så länge! ♥



Postat av: Jennie

jaha det visste jag inte :) Aldrig hört talas om det tidigare..

Det är bra, dock önskar jag att jag pluggat mer idag.. sj då? :) kram

2009-03-11 @ 17:42:19
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, vi har inga lediga tjänster tyvärr

2009-03-11 @ 22:14:49
Postat av: Jessica

Varför mitt namn ej kom med vet jag inte men det var jag som skrev ovanstående inlägg iaf

2009-03-12 @ 07:52:37
Postat av: Theres

Det har jag visst det =)=) tar lite tid för mig bara hehe

2009-03-12 @ 09:21:04
Postat av: Sara

Thank god att jag slipper baka då :p

Ja, jag fattar inte hur en katt kan vara så kräsen.

Och att behöva ställa sig och baka varje dag...njeee... ingen större lust med de.



Ussa då. E du sjuk?

Vaknade i morse av att jag hade jätte ont i halsen.

Räckte tydligen med en kyss från älsk för att man skulle bli smittad. Damn it!!



A ja, vi får krya på oss båda två :)

Sköt om dig & tack för tipset!

Kram kram!

2009-03-12 @ 10:36:37
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, klart ni får veta. När det nu blir, haha. Anton hoppar in lite då och då på radiosporten. Fasta jobb finns i stort sett inte i den här branschen så så kommer det nog se ut i några år framöver. Hoppas ni kryar på er där nere, det är ju trist att vara sjuk! ;) Kram

2009-03-12 @ 10:59:44
URL: http://headmusic.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0