Lördag.

Hejsan! Sorry för dålig updatering. I torsdes jobbade jag. Hostan har faktiskt släppt ganska bra nu! Skönt! Förkyldningen sitter dock kvar.. Igår (fredag) var jag ledig. Så jag och svärmor Eva körde till Malmö och skulle shoppa lite skor på Skopunkten. Tag tre, betala för två! Kanon erbjudanden! Det blev tre skor för svärmor och tre par skor för mig! Jag fick tre par skor för 398kr. Inte ILLA! Blev ett par sandaler med en stor silverring framme vid tårna, väldigt sköna att ha på sig. Ett par "converse" liknande skor. Alltså ett par vita höga tygskor i "converse" modellen, fastn utan converse märke. Riktigt snygga på. Ser ut som jag har sjukt små fötter i dem ;) 37:or! Gulligt. Sista paret blev ett par "ballerina" skor fast med en liten kil-klack. Lite mörkblå, med rosett. Himla söta! Shoppade lite i andra butiker med. Blev två scarfsar, en klämma och två ljuslyktor också! :) Också käkade vi thaimat. Det var gott! :) Trevlig dag med kära svärmor!
Igår kväll körde vi och hälsa på min Lillebror. K hade inte sett deras lägenhet ju! Titta in en stund hos mina föräldrar också!

Idag är jag också ledig. K ska däremot jobba. Det blir kanske en tur ut på torpet (K's päron) om det funkar för dem..
Annars ska jag nog inte göra något speciellt. Bara njuta av ledigheten och hoppas på att det blir lika fint väder idag som det var igår..

Har förresten beställt de omtalade jeansleggingsen från Gina tricot. De stentvättade. Alla säger att de är skitsnygga och sköna, så jag får väl testa!

Later.



Postat av: Mippi

Hoppas du haft en bra helg? Kram

2009-03-22 @ 13:04:09
URL: http://www.mippi.se
Postat av: Mippi

Ja helgen har varit bra :) har varit helt själva förutom att vi hade några kill-kompisar på besök några tim på dagen igår men annars har vi varit själva.. skönt ibland o bara ta de lugnt o slippa fixa sej & åka iväg.. men dom helgerna är få, så nästa helg vill jag verkligen göra nått med vänner både fre & lör :)

vad har ni gjort?

2009-03-22 @ 19:44:21
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0