Onsdag.

Japp, nu blev det ett bildinlägg i förra inlägget, så nu vill ni kanske ha lite text? Ja, vad ska man skriva? Ledig idag med. Ska dock jobba fre, lör och sön. Nice! På lördag ska vi på middag ute hos K's föräldrar på Torpet. (Världens mysigaste ställe). K fyller även år på lördag! :)
Idag har jag myst lite med en ny tidning i soffan. Varit på en liten promenad med K och Nelly innan han stack till jobbet. Varit i Tomelilla och käkat frukost hos mamma. Varit på Åkes däck i Tomelilla och lagt på sommardäcken.
När K stack till jobbet så packade jag in en present som jag hade köpt till Emelie och traska iväg till hennes jobb och överraska henne! Hon blev så glad! :) Sen tog jag och Nelly en låååång promenad i det sköna VÅR vädret. Snön är borta igen som tur är! :)

Nu ska jag laga lite korvstroganoff med ris! Mums!

Idag kom skattedeklarationen. Hej återskatt! Fast bara 165 kr, så det kunde varit värre! Men jag hade blivit gladare om det stod att jag fick tillbaka typ 10 000 kr. Hade suttit fint.
Måste ju skicka in min bil på service, skatten till bilen har kommit och jag hade behövt en ny framruta! Men det löser sig iaf såklart. Men så glad jag hade blivit om jag hade fått tillbaka en rejäl slant ;)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0