Onsdag!

Goddag kära vänner!
Idag har jag jobbat och det har gått bra. Är fruktansvärt trött just nu. Förkyldningen släpper aldrig. Idag är jag så täppt i näsan och har världens lock för öronen så jag knappt hör något... Trött på detta möget nu!
Jobb imorgon också.
Har fått reda på att jag har 10 veckors heltid sommarjobb framför mig. Riktigt najs att jag fick så mycket jobb. Nice med cash! :)

Nu mina vänner så ska jag slänga in mig i duschen och sen ska jag kolla på "Halv åtta hos mig".
Missa inte Greys anatomy ikväll! :)

Later.



Postat av: Mippi

Åhh vad skoj för dej med jobbet du som haft så mkt otur förtjänar verkligen lite tur nu :D

Tur man slipper ha problem med jobb, hur många som helst som inte hittar jobb så jag e verkligen glad att jag har heltid o betald semester o världens bästa jobb :D även om jag jobbar för min pappa ;) fast jag e lill-bossen ;) brukar jävlas med pappa o hitta på jobb till han hihi.. helt underbart att jobba nu när solen skiner man blir så glad =)



Jag har sluppit influensa men hade ont i halsen varje dag i 1,5 månad men de e över nu sköönt!!!



Vi får ses en dag sen när vi e lediga båda två när de blir mer våår :) ut å gå med vovvarna!! Jag börjar med Mollan på Valpkurs om ca 1 månad :) så skoj.



Kramar



2009-03-18 @ 21:12:56
URL: http://www.mippi.se
Postat av: Mippi

Hej ja jag har bara uppskrivningen kvar :) klarade uppkörningen :) så hoppas nu att jag inte missar teorin så jag får klydda igen.. känns knäppt att jag klarade teorin 26 nov o att de inte gäller nu när jag klarade uppkörningen men inget att göra åt :) snart har jag ju körkort o skall läsa som f*n nu några veckor så skriver hur de går :) i början på april har jag uppskrivningen o om jag klarar de så får jag papper där direkt att jag får köra :D wiiiie men uppkörningen va svinskoj han va helt grym som jag hade o supertrevlig så kändes inte ett dugg som uppkörning :) Kram

2009-03-19 @ 17:32:25
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0