Promenad.

Nu har Nelly och jag varit ute på promenad. Har varit fint väder och sol hela dagen men nu när vi var ute var det riktigt kyligt. Frös om mina händer, skulle tagit vantar. Men men, vi tog en låååång runda. Riktigt skönt! :)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och mysa ner mig i soffan i pyjamasen.
Vad har hänt idag då? Skogspromenad med K och Nelly, körde en runda ut till min lillebrors lägenhet och hälsade på Sandra. Riktigt fint hade de fått i lägenheten! :) Hälsade på mamma och städade bilen på deras uppfart. FAN vad skitigt det var i min bil. Fullt med grus och hundhår. Så går det när hunden åker bil. Men nu har jag fixat till det så hon kan sitta i kofferten när vi är ute och kör med hundbilbälte. Så hon sitter ganska säkert också. Visst en hundbur hade varit bättre men den får inte plats i min bil tyvärr. Jag sprang ner en runda på stan och köpte födelsedagspresent till Jörgen också. Så nu är det klart! Lagade korvstroganoff till middag - det är en av mina favoriter. ♥

Läste att det har upptäckts ännu mer glas i olika sorters kyckling. Skrämmande. Jag kommer nog inte våga köpa kyckling på ett tag kan jag säga. Men man kan undra vad det är för idioter som har saboterat på detta viset? Så jävla dumt! Folk kan för fan bli skadade. Sånt gör mig väldigt irriterad!

Nej, av med paltorna för duschen kallar!


Bild: Google

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0