Sjukis.

Det är så fruktansvärt härligt att kräkas pga att man hostar för mycket. Riktigt najs är det. Och minsta lilla rörelse blir man svettig av.. Riktigt härligt. K var hos doktorn idag och blev sjukskriven till på onsdag.
Ska snart tvinga oss ut med Nelly, hon behöver det...

Lägesrapport avklarad.
Krya på mig! ♥



Postat av: Angelica

Hej Hej :)

Ja, de e verkligen så skönt med hus..Slippa spring i trappuppgången o så..hihi..husen i huset kostar ju en del =S..Vill ni bo i Ystad eller ni kan tänka er och flytta?

Hoppas du snart får ett fast jobb, inte kul och hoppa runt hela tiden, ka jag tänka mig..

Tack för tipsen om överkastet :) du kanske kan

lägga upp en bild på ert?..hihi..

Jag hostade också så jag kräkte i julas :(..de e ingen hit..

Krya på er!

kram

2009-03-09 @ 12:33:33
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0