Snabbt.

Snabb leverans från Gina Tricot. Idag damp jeansleggingsen ner och jag beställde dem i torsdes. De var snygga men jag blev ändå lite besviken, då de känns lite lösa i midjan av gummibandet. Hur är dem egentligen när man använt dem några ggr? Blir dem pösiga? Jag ska iaf behålla dem och hoppas på att de inte glider ner hela tiden för det finns inget obekvämare än när strumpbyxor/leggings glider ner i midjan. GRR det är störigt. Men jag håller tummarna, för de var verkligen snygga! Fast jag vill nog ha något som täcker rumpan när jag har dem på mig för jag tyckte rumpan såg konstig ut annars, men snyggt att ha under klänningar/tunikor eller långa t-shirts.

Har skrivit ut lite recept från programmet "Halv åtta hos mig". Superkul program. Varför har jag inte börjat sett det tidigare?

Har precis varit ute på en lång runda med Nelly. Skönt! ♥

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag nog göra mig en jordgubbssmoothie! Mums!

Later.

Saknar dig Anna! ♥ Kom hem nu!



Postat av: L8

Ja jag är också lite skeptisk mot jeansleggings för att jag tror precis som du att de blir slappa i midjan efter ett tag. Hur var tyget annars, tjockt eller mjukisbyxa??

Ha det gott!!

2009-03-24 @ 20:36:43
Postat av: L8

Oj glömde lägga till min bloggadress...

2009-03-24 @ 20:37:50
Postat av: Matilda

sv: tack! ja jag tror det blir bra om jag fixar med stolarna.. :-)



har också ett par jeansleggings som liksom glider ner.. får dra upp dem stup i kvarten. men man skulle kanske kunna sy in dem lite högst upp, så att de sitter kvar? bara lite liksom

2009-03-24 @ 21:12:04
URL: http://www.matildasalmen.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0