Tisdag.

När man slår upp sina bruna ögon denna vackra och soliga dag, (trodde jag åtminstone att det skulle vara) så möts mina ögon av att det är vitt på hustaken. VITT! Det har snöat. Vaaaaaa fan är detta? Jag hoppades på att våren var på väg in.
Gaaaash. Okejdå, hejdå vår - välkommen vinter? Eller?

Sorry för att jag ej skrivit på ett tag.
I lördes blev det bara en hemma kväll för min del. jag kollade på Exp. Robinson! Det var spännande.
I söndes så körde vi och handla och sen pysslade vi lite i lägenheten. Jag har rätt mycket svart inredning i köket och jag har börjat tröttna på svart så jag gjorde lite enkla detaljer som t.ex. att byta dukar, krukor och införskaffade mig lite vita blockljus. köpte även en tyg-rullgardin som jag ska ha som gardin på Åhlens. Den var nedsatt till 199 kr och sen hade jag 50 kr rabattcheck. Så 149 kr ;) Nice! Nu är det lite mer vårigt i lägenheten.
Igår så jobbade jag på Vigs Ängar. Det ska bli så kul att jobba där i sommar. :)
Idag är jag ledig, ingen ringde mig imorse. Hade hellre jobbat än att vara ledig när det är snö!
Aja, Nelly kommer bli glad iaf :) Skulle egentligen köra till Tomelilla idag och sätta på sommardäcken, men det får nog vänta några dagar.
Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Ska iaf upp till sjukgymnasten kl 15.45. Vi ska göra ett program som jag ska göra hemma istället, för det är svårt att bestämma tider när man jobbar som inringningsvikarie. Har fått avboka flera ggr.

Ha en bra dag!
Hoppas jeansleggningsen kommer från Gina idag!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0